Polityka zwrotów 

Reklamacje

1 Wszystkie produkty sprzedawane w sklepie www.looknorth.pl są nowe i nie posiadają śladów zużycia. LookNorth odpowiada za zgodność towaru z umową.

2 Klient ma prawo żądać wymiany towaru na nowy lub naprawy otrzymanego w przesyłce.

3 Aby złożyć reklamację należy skontaktować się ze sprzedawcą mailowo na adres pl@pipe-line.pl lub telefonicznie pod numerem +48 222 472 452.

4 Sprzedający podejmie decyzję w sprawie reklamacji w ciągu 14 dni. W przypadku nie podjęcia w tym czasie decyzji przez sprzedającego reklamację uznaje się za zasadną.

5 Aby reklamacja została przyjęta musi się w niej znajdować roszczenie klienta. W przeciwnym wypadku sprzedający ma prawo odrzucić reklamację wskazując kupującemu powód jej odrzucenia.

6 Zwrot towaru według wytycznych z sekcji Zwrot towaru poniżej.

Odstąpienie od umowy 

1 Zgodnie z prawem klient ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 30 dni od daty jej zawarcia bez podania przyczyny.

2 W celu odstąpienia od umowy klient może:

  • wysłać wypełniony formularz odstąpienia od umowy na adres mailowy pl@pipe-line.pl.
  • wysłać wypełniony formularz odstąpienia od umowy na adres rejestrowy firmy.

3 Wysłany formularz musi być czytelny. Może być to skan bądź czytelne zdjęcie.

4 W przypadku złożenia formularza o odstąpieniu od umowy klient zobligowany jest do zwrotu zakupionego towaru w stanie fabrycznym. Po otrzymaniu zwrotu sprzedający sprawdzi stan zwróconego towaru.

5 Po sprawdzeniu towaru przez sprzedającego ten zwróci pieniądze w formie przelewu bankowego na wskazany przez kupującego numer rachunku bankowego. Zwrot wpłaconych środków nastąpi w ciągu maksymalnie 30 dni od daty przyjęcia formularza o odstąpieniu od umowy.

6 W przypadku uszkodzenia towaru przez kupującego sprzedający ma prawo do zatrzymania zwrotu środków do czasu wyjaśnienia sprawy z kupującym.

Zwrot towaru 

1 Zwracane przedmioty należy odesłać lub przekazać do naszego sklepu niezwłocznie, a w każdym razie nie później, niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy lub reklamacji. Termin uznajemy za zachowany, jeżeli rzecz zostanie odesłana przed upływem terminu 14 dni.  

2 Zwracane towary należy odesłać samodzielnie na własny koszt i ryzyko. Paczki za pobraniem nie będą odbierane, podobnie jak przesyłki kierowana do wszelkich automatów paczkowych.

3 Zwracane przedmioty należy odesłać na adres: 

PIPE – LINE Sp. z o.o.

ul. Jasna 72, 

05-205 Lipka