&1 Właściciel sklepu.

1.1 Właścicielem sklepu www.looknorth.pl jest PIPE-LINE Sp. z o.o. z siedzibą w Lipce, ul. Jasna 72, 05-205 (zwana dalej: „Pipe-Line”), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000114175, posiadająca REGON: 550326738, NIP: 7620002161, kapitał zakładowy 150.000 zł.

1.2 Z właścicielem można skontaktować się za pomocą udostępnionego na stronie sklepu https://looknorth.pl/#contact formularza kontaktowego, pod adresem mailowym pl@pipe-line.pl oraz pod numerem telefonu +48 222 472 452.

&2 Postanowienia wstępne.

2.1 Z witryny sklepu mogą korzystać tylko osoby, które ukończyły 18 lat.

2.2 Rejestracja konta w serwisie jest dobrowolna oraz zwolniona z wszelkich opłat.

2.3 Założenie konta w serwisie wiąże się z akceptacją postanowień niniejszego regulaminu oraz polityki prywatności dostępnej pod adresem https://looknorth.pl/privacy-policy/.

&3 Zamawianie towaru.

3.1 Każdy towar w sklepie na dedykowanej sobie stronie posiada szczegółowe informacje takie jak nazwę, kolor, opis oraz kategorię.

3.2 Podczas zamówienia towaru wymagane jest wybranie koloru oraz innych jego właściwości o ile dany przedmiot daje taką możliwość.

3.3 Celem zamówienia produktu należy kliknąć w wybrany przez siebie produkt, wybrać odpowiadający kolor oraz wybrać opcję “Dodaj do koszyka”. Następnie w koszyku wybrać sposób płatności oraz dostawy. Następnie wystarczy kliknąć “Kupuję i płacę”.

&4 Ceny towarów oraz usług.

4.1 Na stronie danego produktu udostępniona jest jego cena brutto, zawierająca odpowiadający jej podatek VAT.

4.2 Do ceny produktu podczas finalizowania zamówienia doliczana jest opłata za przesyłkę zgodna z wybranym przez klienta sposobem dostarczenia przedmiotu zamówienia.

4.3 Cena wyświetlana przy produkcie jest ceną ostateczną, czyli wiążącą sprzedającego oraz kupującego w rozumieniu przepisów prawa.

&5 Dostawy oraz czas ich realizacji.

5.1 Dostawy w sklepie realizowane są tylko na terenie Polski. Nie ma zatem możliwości dostarczenia towaru poza granice Rzeczypospolitej Polskiej.

5.2 W przypadku wybrania opcji “płatność online” oraz “BLIK” zamówienie przechodzi do realizacji po zaksięgowaniu środków na koncie bankowym sprzedającego.

5.3 W przypadku wybrania opcji “płatność za pobraniem” zamówienie przechodzi do realizacji natychmiast (zgodnie z procedurami wysyłki zakupionych towarów oraz terminarzem odbioru przesyłek z magazynu).

5.4 W przypadku wybrania opcji ”płatność przelewem” zamówienie przechodzi do realizacji po zaksięgowaniu całej kwoty zamówienia na koncie bankowym sprzedającego.

5.5 W przypadku dostępności towaru w magazynie czas przesyłki wynosi 1-5 dni roboczych od dnia złożenia oraz całkowitej opłaty zamówienia.

5.6 Czas wysyłki towaru może ulec wydłużeniu w okresie wzmożonej ilości zamówień oraz okresów promocyjnych.

5.7 Dostarczaniem zamówionych produktów zajmuje się wybrana przez właściciela sklepu firma kurierska DPD/DHL/InPost. Nie ma możliwości by klient wskazał firmę kurierską, z którą właściciel sklepu nie współpracuje.

5.8 Właściciel www.LookNorth.pl nie odpowiada za opóźnienia w dostawach leżące po stronie dostarczającej paczkę firmy kurierskiej.

5.9 W przypadku braku możliwości dostarczenia zamówienia z powodu braku towaru w magazynie sprzedający skontaktuje się z kupującym i zaproponuje rozwiązanie problemu.

&6 Formy płatności za zamówienie.

6.1 Sprzedający umożliwia uiszczenie płatności za produkty w formie płatności online, BLIK, karty, przelewu bankowego oraz płatności za pobraniem.

6.2 W przypadku wybrania płatności online transakcja dokonywana jest między kupującym, a operatorem płatności, którym jest tpay. Do niego też należy kierować wszelkie kwestie reklamacyjne. www.LookNorth.pl nie ponosi odpowiedzialności za błędy podczas płatności oraz niedostępność systemu płatności.

6.3 W przypadku płatności kartą należy upewnić się czy jest możliwość uiszczenia zapłaty daną kartą. W tym celu należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta swojego banku.

&7 Umowa sprzedaży produktu.

7.1 Sprzedaż produktów odbywa się zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30/05/2024 roku oraz Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18/07/2002.

7.2 Zgodnie z prawej kupujący ma prawo odstąpić od umowy zawartej drogą elektroniczną w ciągu 30 dni od jej zawarcia. W takim przypadku kupujący zobowiązany jest do zwrotu zakupionego towaru w stanie nienaruszonym na własny koszt. Po sprawdzeniu towaru przez sprzedającego ten zwróci pieniądze w formie przelewu bankowego na wskazany przez kupującego numer rachunku bankowego. Zwrot wpłaconych środków nastąpi w ciągu maksymalnie 30 dni od daty przyjęcia formularza o odstąpieniu od umowy.

&8 Koszty dostawy.

8.1 Poniżej prezentujemy koszty dostawy w zależności od sposobu dostarczenia zakupionego towaru w sklepie.

  • Koszt dostawy jest jednolity dla wszystkich produktów wysyłanych kurierem wynosi 19.90
  • Dla produktów wysyłanych na paletach koszt dostawy jest ustalany indywidualnie
  • Zakupy powyżej 799 upoważniają do darmowej wysyłki.

&9 Odstąpienie od umowy.

9.1 Zgodnie z prawem klient ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 30 dni od daty jej zawarcia bez podania przyczyny.

9.2 W celu odstąpienia od umowy klient może:

  • wysłać wypełniony formularz odstąpienia od umowy na adres mailowy pl@pipe-line.pl.
  • wysłać wypełniony formularz odstąpienia od umowy na adres rejestrowy firmy.

9.3 Wysłany formularz musi być czytelny. Może być to skan bądź czytelne zdjęcie.

9.4 W przypadku złożenia formularza o odstąpieniu od umowy klient zobligowany jest do zwrotu zakupionego towaru w stanie fabrycznym. Po otrzymaniu zwrotu sprzedający sprawdzi stan zwróconego towaru.

9.5 Po sprawdzeniu towaru przez sprzedającego ten zwróci pieniądze w formie przelewu bankowego na wskazany przez kupującego numer rachunku bankowego. Zwrot wpłaconych środków nastąpi w ciągu maksymalnie 30 dni od daty przyjęcia formularza o odstąpieniu od umowy.

9.6 W przypadku uszkodzenia towaru przez kupującego sprzedający ma prawo do zatrzymania zwrotu środków do czasu wyjaśnienia sprawy z kupującym.

&10 Reklamacje.

10.1 Wszystkie produkty sprzedawane w sklepie www.looknorth.pl są nowe i nie posiadają śladów zużycia. LookNorth odpowiada za zgodność towaru z umową.

10.2 Klient ma prawo żądać wymiany towaru na nowy lub naprawy otrzymanego w przesyłce.

10.3 Aby złożyć reklamację należy skontaktować się ze sprzedawcą mailowo na adres pl@pipe-line.pl lub telefonicznie pod numerem +48 222 472 452.

10.4 Sprzedający podejmie decyzję w sprawie reklamacji w ciągu 14 dni. W przypadku nie podjęcia w tym czasie decyzji przez sprzedającego reklamację uznaje się za zasadną.

10.5 Aby reklamacja została przyjęta musi się w niej znajdować roszczenie klienta. W przeciwnym wypadku sprzedający ma prawo odrzucić reklamację wskazując kupującemu powód jej odrzucenia.

&11 Postanowienia końcowe.

11.1 Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 11.09.2025.

11.2 Wszelkie sprawy nieuregulowane w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Karnego z dnia 06/06/1997 (z późniejszymi zmianami), Kodeksu Cywilnego z dnia 23/04/1964 (z późniejszymi zmianami) oraz Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18/07/2002.